fredag 2 april 2010

Plastik fantastik.

Ha ha, nu fick jag er intreserade :D
Igår blev det mycket plastik padding snack på jobbet.
Någon hade erfarenhet, någon hade en släkting som gjort ditt o datt, någon ville.
Det fick mig att tänka, varför inte egentligen?
Vi har ett liv o det skall man katten se till att leva precis som man vill ha det utan omgivningens dömmande blickar.
Just nu e jag lagom nöjd. Visst, den där lilla putmagen nedanför naveln som lämnades kvar efter att barnen fötts och det där lilla extra på sidan om höfterna skulle jag ju gärna vakna upp utan en dag.
Men som någon sa, du är så ung, det där försvinner.
Va???? gör det, ha ha nä inte än i allafall, den där putmagen verkar ha grott fast ordentligt.
När jag blir 40 ska jag definitivt skämma bort mig själv o unna mig precis vad jag vill ha. Sen får vi se om det en ny bil, en jaquzzi en resa eller helt enkelt en ny rumpa :D
Ja just det, glömde säga, i planen ingår ju att jag tänke bli miljonär tills jag är 40.
När jag va 20 sa jag att jag skulle vara miljonär före 30, men nja, det börjar kännas lite tajt, så vi skjuter på det ett tag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar