fredag 29 oktober 2010

I wish...

30. bara runt kröken nu. Jag fick ettt dygn på mig att tänka.. Så nu kommer det. Vad önskar jag mig.
Först tänkte jag säga Ingenting. Men så inser jag. Jag önskar mig nog det som precis varenda mamma som arbetar lite för mycket borde önska sig.
En storstädning och en spabehandling!

Tänk vore det inte underbart. Få åka iväg och rå om sig själv på spa, för att sedan komma hem till ett skinande rent hem som städats från golv till nock av någon annan *S*

Jag önskar mig presenter som förgyller tillvaron och ger mer energi. Saker har jag redan så det räcker o blir över. Men tid och glädje kan man aldrig få för mycket av. Några exempel

* Två biobiljetter + en barnvakt.
* Presentkort på spa.
* Storstädning av hemmet.
* Biljetter till någon trevlig musikal + barnvakt, tex så drömmer jag ju om att en dag få se phantom of the opera.
* Presentkort på Ticket, skulle verkligen vilja åka på en charter till mallorca/cypern/kanarieöarna eller något annat badvändligt ställe med barrnen.
* Ett bidrag till den där Vedeldade badtunnan som jag drömmer om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar