lördag 20 november 2010

Sleeeeepy! ZZZZZzzzzzzzzz

Fredag bäddar för fredagsmys och en härligt lugn kväll som avslutning på veckan.
Ostbågar, godisremmar och en barnfilm.
Hela familjen i soffan, brasan tänd och två härliga filtar.
Kan det bli bättre?
Hur filmen sen slutade....???? Ingen aning. Klockan sju så hade jag somnat som ett barn i soffan bakom Lion som använde mig som huvudkudde.
Vaknade sen kl 05 i morse och kunde inte somna om.... konstigt,,,, eller hur *S*
Den här vintern, ryggen och arbetsstress tär uppenbarligen mer på mig än jag själv insett. Längtar till våren och ljuset igen.

2 kommentarer:

  1. Känner igen det där, man jobbar hela v och så kommer sköna fredag och då är man totalt slut...
    Hoppas du får en trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Tack, helgen kan jag inte klaga på. Just kommit hem från dop. Släkt o tårta e ju inte fel :D
    Hoppas du också haft en trevlig helg.

    SvaraRadera