onsdag 27 juli 2011

10 dar kvar

Men vem räknar ;-)
Bebisen har boat in sig regält i magen och tänker nog stanna där ett tag till.
Idag är det ett snabbt barnmorskebesök på agendan. Och även om jag gillar barnmorskan (samma som när jag väntade dottern för 8 år sedan) så hoppas jag att det här är sista besöket. Har inte alls lust att gå på ett besök till nästa vecka.
Vad gäller sömnen så vaknade jag idag 04,30... det tar sig. Jag har i allafall sovit i natt till skillnad från vissa andra nätter. Min trötthetsnivå har nått nya låga nivåer. Igår däckade jag helt på stranden när barnen hade simskola. Och att sova på en hård bucklig gräsmatta i duggregn är inte att rekomendera någonstans. Inget direkt prime time kodak moment att bejubla. Då e man bara galet trött när man inte ens somnar utan totaldäckar.
Men idag är det en ny dag med nya krafter ( yeah right ). 
Misstänker att liten i magen vuxit på sig regält, nyfiken på vad barnmorskan tror om det med sitt måttband.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar