fredag 29 juli 2011

Morn morn

Börjar vänja mig vid att vara vaken kl 4 på morgonen. Just ätit frukost. Knäckebröd med ost och en skål chokladmousse med crisp. Det lät väl nyttigt ;-)

Teet hade som ni förstår föga effekt eftersom jag sitter här. Men Dottern har ju sagt och säger fortfarande att bebben kommer den 31a, så jag får väl vänta lite. Den ungen har ju någon märklig förmåga att ha rätt på saker och ting.
Hon visste att lillebror va just en lillebror som hette "läjon" förra gången och hon ville ha en lillasyster den här gången men sa ändå att det va en lillebror och hade rätt igen. Och jag (och säkert dom som var med) kommer väl aldrig glömma när vi var på Solvalla och dottern sätter 5 av 5 rätt i rad när hon bara fritt fick peka o gissa vilken häst som skulle vinna. Vi var nog flera som satt där och gapade och svor lite över att vi inte satte en slant på hennes hästar.

Jag hoppas ju givetvis att hon har rätt och att jag har fel. 31a känns som ett bra datum, dit kan jag vänta. 4e, okej, jag älskar datumet, men inte för att föda barn på tack.

2 kommentarer:

  1. Vad är det här??? Ingen uppdatering när jag slår på datorn... innebär det att du faktiskt sovit inatt? Hoppas på det:).
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hehe 3-4 timmar, räknas det ;-)
    Kom i sng riktigt sent och sov några timmar innan jag vaknade tidigt och var vrålhungrig. Men lite vila på det och en tur till IKEA så e jag nästan människa igen *S*

    SvaraRadera