lördag 29 oktober 2011

Trötta ligan

Vilken dag. Började med att måla om hallen/ köksväggen medans Lion vilade och Matte & Luna åkte o handlade element. Sen blev det till o röja garderob, plocka bokhylla och maratonmata Oliver innan M & L kom hem igen o monterade elementen. Lite middag sen på det innan jag skulle fixa i vardagsrummet o flyttar på soffan och gör kvällens tråkiga fynd. Vattenskada. Ska man bara däcka o ge upp eller gråta en skvätt ? Musten gick helt klart ur mig. Det va ju liksom enda rummet som va klart. Nytapetserat, nylagt golv, lagt om stenplattorna och till och med ditsatt lister. Nääää fy vad ledsen jag blev. Det här kändes inte rättvist alls. Oliver som sovit sig igenom allt stök va pigg som en lärka, jollrade glatt i sängen ( tur att någon orkar vara glad) men somnade sedan på sin fars arm.

2 kommentarer:

  1. Nämen näääää vad trist:(. Var då i vardagsrummet? Tänk att det alltid ska vara nått som ställer till det för en.
    Var har ni satt upp de nya elementen?
    --
    Jag är så himla knäpp... jag tyckte O hade en sån fin body på sig och tänkte fråga vart du köpt den (ifall mönstret skulle finnas på större tröjor också) men så kom jag på att det ju är jag som köpt den, PuckoUlrika slog till igen:).

    Kram

    SvaraRadera
  2. Yttervägg mot innergården :-( det e sovrummen som numera har värme. Jupp den fina bodyn är du skyldig till, den e jättefin. Ser du några större i det mönstret, så hojta till. Kramar

    SvaraRadera