fredag 2 december 2011

Game on

Klappjakten har börjat.
Dottern är jag i stort settt klar till, men sonen står för dörren i jakten.
Så vad ger man då till en 6årig liten kille som älskar tåg. hmmm funderar, oddsen e väl rätt bra för att han kommer få lite tågbana i paket från nära och kära. Men vad ger man då som mor som inte innebär snubbla över tusen saker mitt i natten? Gärna något stort, något som sitter på väggen kanske+ Ahhh jag vet, en hel vägg :-)
Den här hittade jag när jag sökte efter lite annat. Och den är ju som klippt och skuren för Lion.
Försöker beställa.. ghaa, den är slutsåld. Leta leta över hela nätet. Nä inte någonstans. Testar att söka på engelska och vips dyker den upp i England. Jahapp, bara o inse läget och försöka sig på en beställning, jag och min knagliga engelska.
Knappar in enligt konstens alla regler. Skickar och skal göra betalningen. Då funkar inte deras betalningstjänst. (morr). Mailar deras kundtjänst, tror ni jag fått något svar? Nä inte det. suckar, jag vill vill vill ha den där väggen tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar