onsdag 21 december 2011

Mutter och skruv

Ni vet min beställning från England..... DEN HAR ANLÄNT!!!! tjoho, pompa, fanfarer. det gick. YES! ett problem mindre.

Men när man då efter lite utmaning lyckas få hem en produkt från England. Så blir man desto mer irriterad över en leverans inom Sverige som inte alls går.
i Oktober, vi talar över 8 veckor sedan så beställde jag en julklapp till min far.
Så nöjd över vad jag hittat. Leveranstiden var 4 veckor. Oki, det kunde jag leva med. Betalade och tyckte jag hittat något riktigt bra.
4 veckor gick, tror ni någon vara kom? Nä naturligtvis inte.
Jag mailade och mailade, fick till svar att jodå, det va skickat. tiden flöt på och jag har mailat och mailat. Och fått höra att jodå, företaget har skickat en gång till.
Jo men ellerhur.... nä några varor har ännu inte dykt upp.
Idag får jag erbjudandet om att dom kan göra ett återköp då jag inte fått leverans.
Dom kan inte ge mig något kolli nr och hävdar ändå att dom skickat varorna 2 gånger. Och nu dagar innan julafton så får jag erbjudande om återköp...
Suck... Jahapp, vad skall man nu hitta på till julklapp? Jag hade ju hittat en bra sak. Och han är ju typ omöjlig att handla till. Morrar och konstaterar att det är kanske bättre o beställa från något annat land ändå. Utbudet större, priserna bättre och leveranstiden samma eller bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar