torsdag 12 mars 2009

Remind me pleeease...

Facebook kommer med nyheter när man minst anar det. Man kan hitta nya och gamla vänner. Och få höra både gamla och nya nyheter om sina vänner. Men mest spännande är det ändå när man får höra nyheter om sig själv :D
Som idag när jag i morgontrötta dimman går in på mailen och ser att en tjejkompis har gått in och ändrat sina uppgifter om hur vi träffades och nu vill att jag skall bekräfta detta.
Går in och är beredd att i lite slöhet bara klicka bekräfta, men snubblar på målsnöret när jag ser att hon klickat i " vi dejtade". Hepp? där ser man, gjorde vi? Det vill jag gärna höra mer om i så fall. Var någonstans var jag när det hände? vart var vi någonstans? vad hände? Kul, här har jag tydligen varit på dejt med en kvinna, och helt missat det. Dham it, kunde ju varit en helt ny upplevelse. Men men, jag får nöja mig med att maila henne och fråga om hon mööööjligen kanske kryssat i fel ruta. Annars e hon skyldig mig en dejt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar