måndag 20 april 2009

Tekniska museét

En helt underbar dag på tekniska museét idag, har inte varit där på ganska exakt 20 år, men jag minns hur roligt jag hade som barn. Så det var underbart att få spendera dagen med mina små där idag och genom deras ögon få minnas och uppleva magiken med det tekniska.


Lion föll pladask för ett gammalt ånglok och ville leka i det om och om igen.


Luna gillade rymdrummet, får väl se om hon har en framtid som Astronaut.


Ett sånt här ekorrhjul kan jag lätt tänka mig hemme, tänk vad praktiskt när man inte orkar gå ut till lekparken :D


Det gäller att hålla tungan rätt i munnen när det snurrar snabbare


Luna visar sin sanna styrka, Hii-aaa, ta i nu tjejen, visa att du kan lyfta dig själv.


Lion kämpade hårt i slalombacken.


Min underbara princessa, det går bara inte att få för många av henne *S*


Dagens sötaste huvudrätt


Iiiiiiiuuu, brocolin är kladdig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar