måndag 5 april 2010

Kanal5, urk

Den enda serien jag följde var Desperate Housewifes. Tidigare blev det lite marigt eftersom jag ofta arbetade på tisdagkvällar. Men nu med nya tjänsten skulle jag ju vara ledig o kunna följa min favoritserie. Vad händer då, jo då lägger dom ner serien på tv o börjar ta betalt per avsnitt på internet istället.
Vad är det för mening med att betala för att ha kanal 5 om dom ändå tar bort det bästa och lägger det på internet så man måste titta där???
Då kan man ju lika gärna ta bort alla kanalar o inte ha någon tv, o skita i den förbEnade tv licensen också för den delen. O istället köpa hem dom enskilda program man vill se.
Vansinne e bara förnamnet. Morr.

2 kommentarer:

  1. Hellu grannen!

    Det där kan ju inte stämma, imorgon går husfruarna iallafall precis som vanligt på 5an. Det var inställt i tisdags då de körde något annat istället (csi triologin) men annars är det nog precis som vanligt.
    Håll ut, imorgon får du njuta som vanligt :).

    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Ohh vilken tur, här trodde jag kanal 5 hade svikit sina dh tittare totalt. Andas ut.

    SvaraRadera