måndag 6 december 2010

Gift wrap

Igår blev det inslagning. Ytterligare en bock på listan. Så skönt att bli klar i god tid, punkt efter punkt som prickas av, och jag kan bara luta mig tillbaka och njuta av den annalkande julen. En del finns ju givetvis kvar på listan.

1. Julgran
2. Göra lista på julmaten
3. Tjata på pappa om spikpistolen, behöver få upp listerna i vardagsrummet. Han säger att jag inte tjatat tillräckligt. Så nu tänkte jag att då får jag väl tjata lite här också :-) Listerna, listerna, listerna. Räcker det nu?
4. Klä julgranen, det får jag nog ta hjälp av barnen med.
5. Pepparkakshus, måste man ha ett sånt? gissar på att mina små troll kommer svara JA! på den frågan.
6. Julbaka
7. Julpyssla med barnen, dom vill få göra egna julklappar, tips någon?
8. Köpa sånna där thailyktor.

Sen får det räcka. Någon måtta får det va på juligheterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar