söndag 5 december 2010

Mordern Julshopping

Man må säga vad man vill om ny teknik och att det är stressigt, går för fort etc... Men vet ni hur härligt det är att kl 06 på morgonen sitta i totalt tystnad och mörker när resten av familjen sover, och julshoppa.
Nästan klart nu.

Luna- Klart gånger flera, mycket nöjd.
Lion- Samma där, han kommer bli så glad.
Matte- Blir han inte glad så stryper jag honom, nä kanske inte, men han blir nöjd.
Pappa- Han är precis lika omöjlig som vanligt att handla till, fiskesaker har han fått, vantar likaså förr om åren. Men vissa saker borde ändå gå hem.... Har i allafall lyckats handla en liten lång sak, om han gillar den, ingen aning, men där får jag nog köra på att det är tanken som räknas.
Mamma- Inte helt klar än, men jag har en idé i allafall.
Johnny (bror min)- Sa till honom redan i sommras vad jag tänkte köpa, men jag gissar friskt på att han helt har glömt det *S*
Nicklas (andra bror min)- mycket nöjd, jag tror och hoppas han uppskattar vad jag hittade, ledtråd, hittade när jag letade julklappar till barnen mina.
Mormor Virve- Vet faktiskt inte riktigt där heller, kanske samma sak som till mor min, får se om jag orkar, vore lite kul.
Svärmor- Jupp, hon sa själv vad hon önskade sig, om hon kommer ihåg det vet jag inte, vi får väl se *S*, känns som en rolig present att få ge i allafall.

I vilket fall som, så skönt o vara klar...eller nästan klar i allafall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar