måndag 23 maj 2011

Sleepless in.....

Jahaopp,,, ännu en sömnlös natt.
Det börjar ju minst sagt bli lite irriterande för o uttrycka det milt.
Sammandragningar, illamående och ryggsmärtor stör min sömn. Idag/I natt lyckades jag äntligen somna runt midnatt, bara för att vakna strax före tre och helt omöjligt kunna somna om. Efter en dryg timmes vridande i sängen gav jag upp.
Så nu sitter jag här. Har ätit frukost, klätt på mig, plockat ur diskmaskinen och klockan är bara strax 04.30
Någon kom med det härliga förslaget att kroppen förbereder sig på att vara vaken sen när bebisen kommer.
Jo yhea right.... Såhär mycket får bebben INTE vara vaken, då protesterar jag.
Men med tanke på hur vild han är i magen så skulle det inte förvåna mig det minste om det blir en pigg vild liten kille som kommer hålla oss vakna. Återstår att se.
Skall se vad soffan och tv´n har att erbjuda såhär dags. I bästa fall något riktigt tråkigt så kanske man kan sova någon timme till.

2 kommentarer:

  1. Hmmm, vem kan ha kommit med den tokiga kommentaren;)?
    Inte jag iallafall:).
    Tänk så förberedd du kommer vara sen på att inte få sova alls, det kommer gå som en dans;).
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hehe, jo antagligen, förberedd upp till tänderna. Kramar

    SvaraRadera