fredag 18 december 2009

Galningar finns det gott om!

höjden av dåligt omdömme, elakhet, ja you name it. Hur kan hon?
Oh by the way, my son is drowning, ,,, men jag uppdaterade i allafall twitter.
Nu sa hon inte så, men det känns så.
Okej, man kanske inte vet hur man reagarar i nödläge, men jag e rätt tvärsäker på hur jag INTE skuller reagara.
Eller glöm det föresten, jag vet Exakt hur jag skulle reagera. Jag har varit i liv o död situationer tillräckligt för att veta. Både på jobbet och sen midnre men ändå läskiga situationer då barn satt i halsen hemma etc.
Jag skulle vara den som gör kompressioner och ambulanspersonalen skulle ha fullt sjå att få göra sitt jobb eftersom jag skulle hugga in emellan.
Jag e i vilket fall som helst tvärsäker på att jag inte skulle springa till datorn om min son drunknade.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6310799.ab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar