Självklart va den bäst bland dom nutida. Men såklart, skall vi tala ÄKTA schlager så finns det ju bara EN.
söndag 6 februari 2011
lördag 5 februari 2011
Never never let you go
Ni kan väl inte missat att Melodifestivalen börjat. Okej, jag erkänner jag missade första delen. och jag tänker nog missa ett par till. Jag gillar o köra old style och se finalen direkt utan förutfattade meningar. Först svenska finalen och sen Den STORA. Hoppas verkligen att Steph vill köra ett Melodifestivalen race med oss hela gänget i år igen. Annars får jag väl säga välkommen hem till mig. För självklart måste vi rangordna enligt konstens alla regler om Rumpa, Axlar, Glitter och Anus i år igen. Ni invigda vet vad jag talar om. Helt underbart.
Och som ett litet smakprov. Genom tiderna den bästa...
Den är bara så ljuvlig, kan man annat än älska den. Så ren och enkel. så självklar
Och som ett litet smakprov. Genom tiderna den bästa...
Den är bara så ljuvlig, kan man annat än älska den. Så ren och enkel. så självklar
fredag 4 februari 2011
Det växer
Nä, vi har inte räknat fel.
Ja det är bara en. ( kontrolerat med tre ultraljud)
Men jag blev stor med både Luna och Lion +33 resp 31kg. Så det lär väl inte bli bättre den här gången *S*
Ja det är bara en. ( kontrolerat med tre ultraljud)
Men jag blev stor med både Luna och Lion +33 resp 31kg. Så det lär väl inte bli bättre den här gången *S*
onsdag 2 februari 2011
Härliga ungar
Var med dottern i skolan en stund idag.
Fick då dagens helt klart bästa komentar.
Jag har ju en regäl gravidbula, det går inte att ta miste på vad som finns under min klänning. Luna har ju givetvis berättat detta för sina kompisar och många var det som hade alla möjliga frågor.
En av kompisarna som även varit hemma hos oss ett par gånger kommer då fram, drar mig lite i klänningen och säger.
-Lunas mamma, Ann. Vet du om att Luna ska få en lillebror eller lillasyster?
Ja, vad svarar man på det, man får väl vara glad att man är informerad *S*
Fick då dagens helt klart bästa komentar.
Jag har ju en regäl gravidbula, det går inte att ta miste på vad som finns under min klänning. Luna har ju givetvis berättat detta för sina kompisar och många var det som hade alla möjliga frågor.
En av kompisarna som även varit hemma hos oss ett par gånger kommer då fram, drar mig lite i klänningen och säger.
-Lunas mamma, Ann. Vet du om att Luna ska få en lillebror eller lillasyster?
Ja, vad svarar man på det, man får väl vara glad att man är informerad *S*
tisdag 1 februari 2011
OMG, vad hände?
Ja ja, jag vet. Men ändå. Så fort va jag inte beredd. Ställde mig på vågen i morse. 76kg!!!!
i sommras va jag som lägst nera på 66kg. till hösten åt jag upp mig till runda bekväma 69-70. Helt ok, jag är lång så det funkar. Men nu. 13 veckor in i graviditeten och redan 76kg. Stopp och belägg, nu räcker det. Jag hade som mål att inte gå upp till mer än 85kg den här graviditeten, men börjar så smått inse att jag kanske får omvärdera det målet.
Med bägge barnen gick jag ju upp 33 resp 31 kg. så jag brukar ju gå upp mycket. Men hade verkligen hoppats på lite mindre den här gången.
i sommras va jag som lägst nera på 66kg. till hösten åt jag upp mig till runda bekväma 69-70. Helt ok, jag är lång så det funkar. Men nu. 13 veckor in i graviditeten och redan 76kg. Stopp och belägg, nu räcker det. Jag hade som mål att inte gå upp till mer än 85kg den här graviditeten, men börjar så smått inse att jag kanske får omvärdera det målet.
Med bägge barnen gick jag ju upp 33 resp 31 kg. så jag brukar ju gå upp mycket. Men hade verkligen hoppats på lite mindre den här gången.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
