lördag 21 mars 2009

Inredningsnojja

40 dagar kvar!
Om 40 dagar flyttar vi. Jag längtar så det värker i hela mig. Jag drömmer mig bort till vackra inredningsbilder.
Huset går mycket i vitt och blått, så steget till att fundera över vackra grekiska färger och inredningsdetaljer är inte långt borta.
Ett vitt hus med två knallblåa dörrar. Vårt vita sovrum med blå gardiner. Köket med dom grekiskt blå köksluckorna. Så långt är det ju redan klart. Men sen då. Ser mitt hem nu som är upp och ner, där jag vill men inte orkar ta tag i eländet, vi ska ju ändå snart flytta. Så hur kommer det sedan bli i vårt nya hem. Kommer jag få ett vackert hem i grekiska färger, eller blir det som vanligt ett typiskt medelsvenssonhem med en blandning av Ikea i naturfärger blandat med barnteckningar och ett helt vanligt kaos?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar