måndag 30 mars 2009

Perverterat monster

Vilken värld lever vi i egentligen???
Dottern 5 år och hennes kompis 4 år lekte igår på tomten. Då kommer en man springande från skogen, morrar åt barnen, skrämmer dom och försöker lura med sig barnen.
Barnen blev naturligtvis livrädda och gjorde det enda rätta. Sprang så fort dom kunde till pappa. TACK OCH LOV FÖR DET!!!
Jag ringde polisen och lämnade en anmälan. Dom tar mycket allvarligt på det inträffade, kom ut och spanade och försökte få ett signalement från barnen. Men dom var skrämmda och kunde dessvärre inte lämna något.
Nu idag är dottern fortfarande rädd och ledsen över det inträffade.
Och jag är mest arg, eller rättare sagt FÖRBANNAD!
Vad är det för perverterat monster som gör såhär mot små oskyldiga barn?
Hade jag den här personen framförmig så kan ord inte beskriva vad jag skulle kunna göra. Min oskyldiga lilla dotter skall få förbli oskyldig och få leva ett barns goda liv. Inte skrämmas av äckliga gubbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar