onsdag 28 oktober 2009

En dag med svinig svaj

Jobbat ett skönt pass på avdelningen. Glada kolegor och många skämt gör en skön kväll.
I början av passet blev det även vaccinering mot svininfluensan. Lite lätt kaxigt konstaterade jag att inte blev det några bokmärken för att man var duktig och tog sprutan. En halvtimme senare va jag inte lika kaxig. det känndes som om golvet svajjade. Inte illamående, men som om man stog på en båt och var sjösjuk, utan att må illa. Mina kära kolegor var så måna om mig och kollade att jag inte vinglade till för mycket. Fick jag bara sitta ner och inte gå så mycket så gick det faktiskt rätt bra. Det blev bättre under kvällen. och nu nyss hemkommen så får jag glatt konstatera att svajjet har försvunnit. för gott hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar