måndag 21 december 2009

Årets julklapp???

Åhh nu börjar min man igen. Han har hållt mig på halser, men nu berättar han via msn att han kommit på den perfekta julklappen till mig. Jag sitter som på nålar och funderar. Ghaa, han vet att jag är hopplöst nyfiken av mig, försökte få några ledtrådar, men nä jag hajjar inget alls.

"kommer bli många samtal fram o tillbaka men gud du kommer att dö om jag fixar detta"

"gör det något om jag pantsätter min kropp i en månad eller så"

"haha. måste ringa min mor o fixa barnvakt också"

"kommer bli kuuuuuul."

Som ni ser, inte mycket till ledtrådar, men jag är grymt nyfiken.
När jag bönar o ber om en ledtråd så svarar han.

"moahaha, inväntar ett samtal nu inom en timme. En ledtråd kan du få. Du kommer behöva finkläder".

Sen har han även kläckt ur sig att det är bra med kontakter.

What????
Måste ju vara något vi ska iväg på, men vad???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar