onsdag 17 februari 2010

Paket

Fick äntligen mitt paket från Bonprix.
Jag o postorder e inte direkt såbekväma med varann än, men vi börjar komma på god fot.
Kappan som jag längtat efter va jättefin, men fällde så jag såg ut som en luddig angorakanin, den åker tillbaka ögona böj.

Byxorna va jättefina dom med, men på tok för små :( Jag som gått ner i vikt, varför har jag gått upp i byxstorlek? Bara till o skicka tillbaka mina fina cargobyxor.

Sen kom vi till den lilla tunikatoppen, den satt som en smäck, så fin, potientiellt ny favorit.

Tunika nummer två åkte på, en randig fin historia, såååååå mjuk o skön. Vänder mig till min 6åriga dotter
-Vad tycks?
-Åhhhhh mamma, den måste du behålla, den får du INTE skicka tillbaka.
-Tack hjärtat mitt, såg mamma så fin ut i den?
-Nääää, men jag har en likadan!
Ridå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar