lördag 3 april 2010

Vårfint

Igår hade våren anlänt med full kraft och vårstädningen började bubbla i blodet.
Min man gick lös inomhus och skurade från golv till nock.
Själv började jag riva i trädgården medans barnen invigde cyklarna för i år.
Mersmaken var snart ett faktum o vi tittade på varandra i sammförstånd, jupp, det är dags att göra något åt vårt badrum som i dagsläget består av betonggolv och strippat regelverk.
Badkar känns som en given centerpunkt att bestämma först.
Men då kom beslutångesten. Bubbel eller Classic?
Jag trodde att jag skulle valt mordernt bubbel, men tror ändå att jag lutar åt ett klassiskt gjutmarmor med tassar.


Bathlife Monte 6036 (bild från bygghemma.se)


Badkar Hafa Queen (bild från bygghemma.se)


Hafa Mayfair (bild från bygghemma.se)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar