tisdag 16 november 2010

Drar man ut på läggningen och vägrar komma i säng så brukar mitt svar på frågan... Mamma kan du läsa?... vara, nä det är för sent nu.

Sonen har nu dragit på det, dom ska upp tiiiiidigt i morgon. så svaret blev givet.
Då får man till svar.....

-Mamma, om du inte läser för mig så lägger jag tröjan här (pekar på tvättkorgen).
-Ja gör det hjärtat, den behöver ändå tvättas.

Lite förnäpen son tittar under lugg på mamma och försöker igen.

-Mamma, om du inte läser så släcker jag din lampa.
-Åhh vad bra, tack hjärtat, mamma tänkte ändå vila nu.

ilskan son, stampar i marken,
-men, maaaaammmmaaa!!!!

ja sicken eländig mamma man e. hi hi. han e för söt när han blir sådär lite sur/arg o inte lyckas med sina gulliga små hot.

2 kommentarer:

  1. Lilla, lilla söta grannpojke:).

    Han är ju så rolig, han brukar alltid säga: Hej Ulrika varje gång han ser mig men idag helt plötsligt när jag skulle lämna M så sa han: Hej Melvins mamma...

    SvaraRadera
  2. Hi hi, vad sött. Dom har sina små sätt.

    SvaraRadera