torsdag 11 november 2010

Oups, hur lyckas man???

Iväg på lunchen i all hast, ner till mataffären. När jag är klar i kassan, vem ser jag i kassan brevid. Jo min gamla kompis från gamla jobbat. åhhh vad roligt, blir jätteglad, har säkert inte sett henne på ett år. Går fram och...


-Heeeeeje! Gu vad kul o se dig, Kram.

Där någonstans inser jag att jag inte riktigt får samma respons tillbaka som jag hade väntat mig. Kollar en gång till och inser... Oh shit, e ju inte alls min gamla vän. Utan en kolega från en grannmottagning som jag jobbat helg med för en evinnerlig tid sedan.

Jag försökte hålla masken och frågade glatt, hur e det med dig nu för tiden. ska vidare nu, lunchen e snart slut osv... hej hej...

RIDÅ!!!

Jag dör, det här är inte sant, hon måste ju tro att jag är komplett galen nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar