torsdag 9 december 2010

Besked

Så kom det då. Beskedet. Blir det studier i vår eller inte.
Själv va jag ju tämligen inställd på att det inte blir det.
Så på något sätt så känndes det inte särskilt konstigt när beskedet om reservplats 25 kom upp på skärmen.
En del försöker komma med lite positiva hejjarop - klart det finns en chans, - Gå på uppropet, etc. Själv känner jag. Nä, jag visste redan det här. Det är omtänksamt av vänner och nära att komma med positiva ord och försöka peppa mig. Men själv känner jag inget pepp-behov. Jag fick ju bara på skärmen något som jag redan visste och var inställd på.
Ja, jag ska plugga till Barnmorska, men inte nu. Den tiden kommer också att komma, men det är inte dags ännu.
Och jag är inte den som låter livet stå stilla och gro igen av leda, jag ska nog sysselsätta mig ändå *S*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar