söndag 5 december 2010

Klagomål

Börjar få lite klagomål om att jag är dålig på att uppdatera. Och det e ju bara att erkänna. Jag är pinsamt dålig på att uppdatera. Har bara inte haft tid eller ork. Livet har bara fyllts på med andra roliga saker. Men jag får göra ett ryck och försöka bättra mig.

Igår fylldes livet tex av julmarknad och på det julbord. Underbart och härligt. Men kan någon förklara VARFÖR???? man måste äta godis, älgklämma och julbord på en och samma dag, och äta så magen står i fyra hörn och man nästan mår illa?
Varför kan man inte nöja sig med o bara äta lite för att det är gott? Nä istället måste man goffa i sig Massor och sen sitta o jäsa och beklaga sig över hur mycket man ätit. Det slår liksom aldrig fel heller. Man kan sitta och titta på sin tallrik och säga, nä nu ska jag äta lungt och inte kasta i mig maten. Fem minuter senare är tallriken tom?
Varför, och framförallt vilken stödgrupp ansöker jag om? Finns det någon Annonyma matgoffare eller liknande att söka sig till?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar