fredag 31 december 2010

Sammanfattning

2010 var året då...


... jag gick från ett stressigt oregelbundet arbete på akuten till ett mer regelbundet mottagningsarbete.

... jag fyllde halv tant.

... jag provade nagelförlängning första gången.

... jag såg till att min man äntligen fick flyga själv.

... vi monterade in en duschkabin..

... vi la in nytt golv i vardagsrummet.

... innergården blev härligt ombonad med trädäck.

... jag va på rosa fest hos Sarah-Sophia och räknade Rumpa, midja, anus och glitter i en härligt tjejjig glammig melodifestivalskväll hos Stephanie.

... jag provade mbt skor och både lärde mig älska, hata och glömma dom.

... Lion red för första gången och visade att han va en sann stjärna som hör hemma på hästryggen.

... jag första gången drog på mig en bidräkt och grävde i ett vimmel av uppretade bin, och senare samma år drog på mig samma dräkt för att rensa bror mins vind från ilskna getingar med hus stora som fotbollar.

...jag fick med mig min mormor en härlig dag till Skansen med bägge barnen.

... Luna hade sin första skolavslutning och jag för första gången inte kunde vara med. Tack och lov var Matte med och förevigade med foton.

... Luna hade sjörövarkalas och bjöd in hela sin härliga klass, hur vi överlevde 22st 6-7åringar är än idag en gåta.

... jag gick på gröna lund två gånger, en med tjejerna från BAS och för första gången i mitt liv hade femkamp ( jag hamnade på en stolt sista plats). Och en gång med min härliga man och två små vilda barn.

... jag tog lång semester på 6 veckor

... vi firade 3årig bröllopsdag och tatuerade oss.

... vår granne övertog tillfällig vårdnad om våra blommor.

... jag beslutade mig för att följa en dröm och söka in till barnmorska och sedemera inte kom in.

... Lion fyllde 5 härliga år, tänk vad tiden går fort.

... Vi började med Linas matkasse.

... Jag missade årets julbord med jobbet.

... Jag återsåg en gammal bekantskap.

... Vi... nä nu räcker det, resten tar vi nästa år...



Ett innehållsrikt år går nu mot sitt slut. Och ett minst lika innehållsrikt år väntar runt kröken.

GOTT NYTT ÅR!!!!

2 kommentarer:

  1. Hahaha, du är väl för söt!!!!

    Stor kram från den tillfälliga vårdnadshavaren:).

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år, vi syns nästa år bästaste grannen.
    Må det bli ett ljuvligt gott nytt år med mycket glädje och skratt.
    Kramar

    SvaraRadera