söndag 23 januari 2011

Där kan man också lägga den

Satt jag idag och skrev inköpslista. Mannen frågar. men var är receptmappen. i köket någonstans säger jag och pekar med hela handen och blocket. -nä säger han. jo, brevid micron brukar den stå.
-men den står inte här nu.
-men du får väl leta lite bättre, inte katten vet jag vart du lagt den.
-Jag har inte använt den idag. Och här står den inte.
-men, den brukar stå där, jag såg den alldeles nyss när jag var ute o hämtade.... skrivunderlag... (tittar ner på mappen jag håller i handen)

-Jo äääälskling, jag har hittat den nu.

2 kommentarer:

  1. Hahahaha, gravidhjärna redan nu.... Hur ska det sluta tro?????

    Kramelikram

    SvaraRadera
  2. he he, jag tror helt enkelt att det aldrig gått över för mig. Det började med Luna och sen blev det ett permanent tillstånd. Så jag tror inte det förvärras så mycket.
    Kramar

    SvaraRadera