måndag 11 april 2011

Fel rattar

Åhh skrattar så jag gråter. Dataåldern kan ställa till det ibland.
Ja ni som känner mig vet ju att jag hänger en del på ett föräldraforum. Där träffar man massa roligt folk och det diskuteras allt mellan himmel och jord.
En tjej jag lärt känna som bor i Göteborg brukar jag prata en hel del på MSN med. För övrigt den ljuvliga kvinna som såg till att jag numera sover i en tempur.
Aja. vi satt i allafall o pratade som vi brukar på MSN. Ämnet barnvagnar och nya hjul dök upp. Jag postade en länk till ping-pong där man kan köpa nya hjul till barnvagnar överkommligt.
Då krashar hennes dator.
Efter några minuter är hon online igen.
Hon frågar då om länken igen, då den försvann när hennes dator la av.
Jag trycker bara ctrl-v för o kopiera in länken igen och skickar o tänker inte mer på det. tills jag ser och inser vad som hänt.
Medans hon var borta så var jag inne på forumet och svarade lite i trådar och bland annat dök det upp en enkättråd som var en påföljdsfråga om det hetaste ämnet för sommaren. Nämligen bikini, dess passform och nöjdheten med folks bröst.
Så det jag skickar till henne är istället för en snygg länk om barnvagnshjul följande:


1. Vilken typ av byst har ni (typ storlek, form osv)?

2. Är ni nöjda med era bröst?

3. Om inte, vad skulle ni vilja förändra med dem?

Kanske inte riktigt den form av hjul o rattar hon förväntat sig.
Aja, tack o lov en härlig tjej, så vi fick ett gott skratt åt det hela. Får väl vara glad att jag inte satt o skrev något viktigt mail eller så istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar