onsdag 15 juni 2011

Idioter finns det gott om

Min lilla oas av lugn. Min enda stund i veckan då jag brukar vara mindre smärtpåverkad är yogan. Jag brukar komma därifrån avslappnad. Idag e jag bara arg. Pga två jävla idioter. Vi brukar börja passet med meditation o avslappning. Mitt under avslappningsövningen. När man är halvt sovande så kommer en deltagare sent. O istället för att smyga in så smäller hon högt i dörren. Jag flyger upp o e klarvaken. Så var den avslappningen förstörd. Tar mig igenom övningarna o tillslut så kommer vi till djupavslappningen som sista övning. Skönt tänker jag . Men tror ni inte att puckot brevid mig mitt under övningen när jag är halvt i drömmarnas land, vänder sig om och slänger ut sin arm rätt i ansiktet på mig. Jävla idiot e det mildaste jag kan säga om dessa respektlösa idioter. Och arg e bara förnamnet till. Hur jag känner mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar