onsdag 27 juli 2011

Bm besök

Det gick så bra.
Liten följer sin kurva i magen till punkt och pricka. vågen visar +17kg, men det får jag leva med :-)
Trycket hade gått upp lite, men såhär på slutet kan man ju göra det och det va bara lite.
Huvudvärken och illamåendet är jag trött på så det förslår. Och ja bebben välkommen ut nu. Han var väl fixerad och jag tycker det är hög tid nu. Trött på att vänta.
Egentligen är ordet trött det som sammanfattar mycket av graviditeten. Vi pratade rätt mycket om hur jag upplevt graviditeten idag, jag och barnmorskan. Och hon satte fingret på spiken. Det handlar just mycket om hur jag upplevt graviditeten. Det har varit mycket stress, onödig stress, press och mentala spöken som gjort att jag faktiskt inte njutit av graviditeten. Värdena är så fina. Men ändå kan man vara så trött på det hela.
Så välkommen nu liten, vi väntar på dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar