lördag 16 juli 2011

Dålig trendsättare

Tyvärr va det ingen trend som höll i sig. Det är tungt nu på slutet. Minns inte att jag hade det såhär jobbigt med dom andra två, men det hade jag säkert, bara det att man glömmer.


Vaknade för ca 1 timme sedan. Sådär akut superkissnödig, Kunde knappt vända mig om i sängen så kissnödig va jag. Lyckades på något sätt rulla till sidan och ta mig till badrummet och lyckas pressa fram en liten liten skvätt. Konstaterar om igen, nä, det är bara bebisen som pressar neråt som vanligt och lurar mig.

Försöker gå o lägga mig igen, men icke då, nu e man vaken och grubblar för mycket. Sömnlösheten är ett faktum och hungern börjar istället komma smygande samtidigt som en regäl sammandragning i magen får mig att ge upp sömnförsöken.

Så nu sitter jag här och är så där ambivalent igen. Vill jag att det här sätter igång nu, har jag fått nog eller nja, ett par veckor till vore ju rätt bra. suckar, sista biten är inte lätt. Tar en blåbärskaka till på det och funderar om jag skall sikta mot soffan, virkningen eller boken och sängen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar