torsdag 7 juli 2011

Helvetes, förbannade jävla katter!!!!

Och det är det mildaste jag har att säga om dessa eländes otyg till djur.
Dom skiter i vårt land, på vår tomt, ligger o krälar i vår rabatt. Går in på vår innergård på trädäcket och skiter och nu konstaterar jag att dom varit och pinkat på vår dörr också. Det STINKER!!!!! jag vill inte ha mitt hem impregnerat av någon jävla kattskit och katturin. Kattfanskapen har inte i mitt hem att göra. Vi har två medlemar i familjen som är alergiska, jag vill inte ha några Äckliga katter i mitt hem. Hur svårt kan det vara????
Har man ett djur är djuret ens ansvar, och i det ingår att se till att djuret inte orsakar olägenheter för grannarna. GHAAAAAAAAAAAAAA vad jag är trött på lata kattägare som låter grannarna lida för att dom är för lata för att se efter sina djur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar