lördag 9 juli 2011

När tror ni bebisen kommer?

Ja när tänkte liten ta o dyka upp. Han är beräknad enligt ultraljud till den 6e aug och enligt min egen uträkning till den 8e aug. Men håller han tidtabellen?

Luna missade sin beräknade förlossningsdag med 54min, men jag skyller på barnmorskan, hade jag fått fortsätta med lustgasen och inte blivit lurad (hon stängde av lustgasen utan att säga till mig) att ta epiduralen som stoppade alla värkar så hade hon hållt tidtabellen.

Lion var beräknad enligt ultraljud till 22 okt, men jag hävdade enligt min egen uträkning från start att han kommer den 20e oktober. Och mycket riktigt, han var punktlig och kom när han skulle den 20e.

Våra gissningar!

31a Juli -- Luna
4e aug -- Ann
4e aug -- Mattias
5e aug -- Lion
6e aug -- Ulrika
10e aug -- Harriet
12e aug -- Ewa

2 kommentarer:

  1. Det vore ju lite kul om han skulle bestämma sig för att komma den 11te, då blir hans datum 110811:).
    Annars tror jag på den 6te som beräknat:).

    SvaraRadera
  2. Inte så sugen på att gå över. Men Luna 30e, Lion 20e. 10e skulle inte heller förvåna mig, hålla sig till 10talen :D

    SvaraRadera