måndag 18 juli 2011

Simskola

Simskolestart idag. Och tittar man ut så ser det ut som om barnen kommer att kunna simma TILL simskolan.
Det regnar ruskar och ha sig. Och mina ben tackar så innerligt för lite svalka. Visst e dom svullna än, men det blir i allafall inte samma stas känsla som när värmen gassar.

Gårdagen sov jag bort, bokstavligen. somnade efter lunch vid 12.30 ungefär och vaknade lagom till det var dags att planera middagen vid halv fem.
Tro inte att jag var piggare för det dock, återigen har jag lyckats med konststycket att sova en hel natt, eller nästan i allafall :-) Mina definitioner av vad "sömn" och vad "hel natt" betyder har fått nya mått kort fattat.

Guuuu vad jag gnäller. det har nu till och med kommit till den nivån att jag gnäller om att jag gnäller.
Måste komma på något roligare att skriva om snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar