fredag 2 december 2011

Ain´t happening....

det är en klocka, det är faktiskt en klocka, en klocka säger jag, tittar en gång till, nä jag ser inga hjul, ingen motor, igen ratt. Inte heller ser jag ett tak, dörr och fönster... hmmm okej den har lite bling bling. men seriöst..... tar ett djupt andetag. andas.... Tittar försiktigt igen, vad var det i frukostskålen egentligen? Tittar igen. Jo, det är fortfarande en klocka. ahhh dom har lite annan valuta? nähä, inte det. Okej, öhmm dom har avrundat lite fel på öre, så måste det va. det skall givetvis vara 740kr och 775öre... okej, som hittat, man kanske skall slå till :-)
Eller nä det vågar jag inte. men vad kan den här klockan göra. kan någon vänlig själ förklara för mig exakt vad som berättigare DET HÄR priset?


http://www.uret.se/rolex-daytona-mop-dial-p-9668.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar