lördag 25 augusti 2012

Färingsö trä har tjejkväll

Har sett skylten som annonserar ut att dom har tjejkväll nu ett par gånger när jag åker förbi. Igår fick jag höra något roligt. Nämligen en förklaring om vad detta med tjejkväll innebär.
Tydligen är det så att det skall komma dit hantverkare som skall visa tjejjerna hur man använder verktygen, ni vet, hur man använder en borr tex...
Öhh oki, e det bara jag som vill ringa Elektrolux och be dom ordna en killkväll då dom går igenom tvättmaskiner eller dagis för att ordna en pappakväll och lära ut blöjbyten?
Hur fördummande för man bli? Hur kan man rida på varenda klycha och ordna en tjejkväll för att lära ut hur man borrar? Jag får ju hoppas att detta inte stämmer, men vad skall dom annars göra?
Jag var i o för sig på Chippendales för ett antal år sedan. Dom hade också hantverkare på scen. dom var duktiga, bjud in dom istället ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar