torsdag 21 mars 2013

Oliver, kreativ 1,5 åring

Man hinner knappt vända ryggen till så har han gjort någon han inte får. Den här gången så "lånade" han min mobil medans jag var i badrummet. Han hade då hunnit ringa mormor och morfar, en klasskamrat, dotterns fritids, barn och ungdomspsykiatrin och även hunnit med ett tre minuter långt samtal med taxin.
Ujujuj, undrar om jag får några trevliga samtal tillbaka?
Därtill hade han gett sig på att försöka maila. Följade mail hade han knåpat ihop till mellansonens skola.

______________________________________________________________________

Re:

Llkk


  ZLATAN kr!' Qqastyfdpioäoåpoål Kvöläååöoftuiiijuiihuoåxfrw

Skickat från min iPhone
______________________________________________________________________


Jupp det är min son det... morr/skratt/gråt/hick?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar