torsdag 3 april 2014

Ny blogg

Leker med en idé.
Kände att min i annars rätt privata och personliga blogg mer och mer kom att handla om Barnmorskans arbetsfällt. Och det är väl rätt givet då att vara barnmorska blir mer än ett yrke, det blir ett livsval. Men alla kanske inte vill läsa om vård, löner, kriser och kaos blandat med passion och lycka inför det som jag brinner för och gärna kan gräva ner mig i.
Har nog skrivit rätt många inlägg, där jag raderat innan jag postat då jag kännt att nu blir det för mycket vård igen.
Så lösningen får bli av den enklaste varianten, det vårdrelaterade får hamna i en annan blogg.
Testar en stund och ser hur det går.
Så nu har jag två bloggar. Det vårdrelaterade kommer jag framöver vara mer generös med i
Min Nya Blogg HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar