fredag 30 maj 2014

Trosnit

Varför... VARFÖR!!! går jag på samma nit igen. suckar lite.
Idag när jag var inne i stan för LPG igen så passade jag på att köpa ett par trosor. Jag behövde ett par att ha under en ljus tajt klänning.
H&M var närmast, så jag pep in där, rafsade åt mig det minsta jag hittade i hudfärgat tunt tyg, modell tandtråd. Och nä, ni får INTE bild.
Väl hemma så plockar jag upp dom och inser att det är en hel bibel tryckt i baken på misnt 12 olika språk. Suck!
Tar fram saxen och klipper bort det oönskade dasspappret som annars definitivt synts igenom klänningen, hur liten stringen än var. Men kvar blir en förarglig hård kant som kommer kliiiiiia och irritera. Och det angenäma med att trosorna inte syns igenom klänningen kommer definitvt falla i glömska om jag står i river som jag hade loppor.
Så snälla. Någon som har tips om en bra underklädesbutik med trosor utan bibel i baken? Priset skiner jag i och likaså om det är irl eller online.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar