onsdag 5 augusti 2015

Jag älskar den här sommaren!

Guldkorn är till för att hittas. 
I morse mötte busken mig med detta budskap
- Seriöst, menar du allvar, skämta inte, är det redan dags? 
Hösten är fantastiskt vacker,

Så för att summera ihop sommaren. 
10 anledningar att älska den. 

1. Beach 2015... gu vad skönt att jag inte behöver ha ångest över all träning jag missade.

2. Trädgården har aldrig växt bättre, tom jag som har helt ogröna fingrar har klarat av vattningen.

3. Jag slapp tvätta fönstena och bilen, det är liksom ändå ingen idé.

4. Inga kliiga ben, har sluppit raka och vaxa benen heeela sommaren.

5. Nästan inga myggbett alls, dom är ju ute och jag inne.

6. Elräkningen är låg, inget behov av att köra svalkande ac.

7. Klädkontot också lågt, inte behövt köpa nya sommarkläder, solglasögon eller skor :)

8. Risken för hudcancer, badolyckor och överhettning borde ju ha minskat.

9. Ingen svettig varm irriterad hårbotten eller torr sprucken hud, inte ens svettfläckar på kläderna.

10. Barnens favorit: Glassdisken på konsum har inte tagit slut en endaste gång :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar