fredag 15 oktober 2010

Lång graviditet

Jag gick ju som bekant upp 33 resp 31 kg med mina små troll. Detta undrar jag om min dotter kanske snappat upp?
Igår fick jag nämlign en förfrågan av det lite ovanligare slaget.

Dottern tyckte nämligen att mamma skulle få en ny bebis i magen.
Jaha säger jag, men vart ska den bo?
Jo den skulle minnsan bo i hennes rum.
Jahapp, men det kommer inte du gilla hjärtat, små bebisar tar dina saker, bebisar lyssnar inte så mycket på vad man säger till dom att dom får och inte får göra.
Ja men jag vill inte ha en liten bebis, jag vill ha en storasysyster eller storebror.
????????????? Öhhhm, hmm, förslag någon??? Kliar mig i huvudet, Jag misstänker att jag missade någon litetn detalj i blommor och bin undervisningen till dottern här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar