tisdag 26 april 2011

Varken eller

Skötväskebesluten slutade upp på en helt annan väska.
Jag lutade ju mest åt den gröna. Sen tänkte jag på saken och insåg att jag har redan två stora gröna väskor. En i canvas och en i skinn, ska jag då verkligen ha en till grön.. .njääää. och vit insåg jag någonstans att det inte riktigt va rätt.
Tittade en gång till på vagnen och vad jag har för väskutbud i garderoben och konstaterade. Det saknas en svart väska.
En tur på stan idag. och där stog den. En svart liten sak med silverdetaljer. Enkel, stilren och helt perfekt. Så den fick faktiskt följa med hem.
Dagen innehöll givetvis lite mer shopping. Att släppa iväg mig från hemmet är ju livsfarligt, kort fattat.
Först en sväng förbi babyland där en ammningsbh raskt blev en del av min nya garderob, superskön va den.

Till det hela så slank en babybox med hem med diverse prover på blöjor, våtservetter, nappflaska från Avent, reflex, matskedar, ammningskupor och reklam reklam reklam...  och en blöjhink från Angelcare.

Vi får väl se vad jag tycker om den sen. men men... den va gratis och åkte med på köpet.
Däremot behövdes det ju givetvis krokar till barnvagnen så att man kan hänga väskan och annat nödvändigt. så det blev inköp nr... ja vad det nu blev...

En liten body slank med den också. en Jättesöt liten tuff rocker sak. Men den ville inte finnas på bild *S*
Trött mamma stapplar nu mot soffan med en höger höft som inte alls är med. Som sagt va, det där med o ta det lungt, det borde jag bli bättre på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar