onsdag 18 maj 2011

Åhh vad jag är bra! *trallar*

Hur mycekt får man skryta egentligen... Ähh skit samma. Jantelagen kan flyga o fara. Jag e stolt som en liten lärka. ÖVER MIG SJÄLV!!!!


Har satt alla tentorna den här terminen, dom som man kunnat få mer än G på har jag också fått toppbetyg på. Fick tillbaka senaste tentan häromdagen också den med toppbetyg. Nu hade jag två uppgifter kvar att göra innan terminen är slut. En självständig uppsatts och en gruppuppgift med seminarium.

Gissa vem som just skrev klart sissta referensen på den självständiga uppgiften enligt konstens alla APA regler och skickade in mer än en vecka tidigt :-D

Åhhh va himmla skönt. Nu har jag bara den där gemensamma uppgiften med presentation kvar. Gu vad jag är lycklig, vad skönt det känns o beta av saker och bara konstatera att man stortrivs med vad man gör. UNDERBART!!!

okej, jag ska lugna ner mig lite, nu har jag fått ur mig det värsta skrytet ;-)
Men tänker ändå tycka minst ett litet tag till att jag faktiskt förtjänar minst en belöning. Ska fundera på vad jag kan tänkas unna mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar