tisdag 17 maj 2011

Poängplockande

1a Terminen går mot sitt slut. Fick just svar på senaste salstentan... mycket nöjd, toppoäng (igen) jupp skryt skryt, men jag är väldigt nöjd över att jag fixar det här så bra som jag gör.
Nu väntar jag svar på hemtentan och sen är det två till skriftliga uppgifter att skriva och lämna in. Ihhh så lite kvar. 5 dagar inplanerade i skolan. Så lite så lite, så nära så nära. Känns som om det verkligen är på upploppet nu. Försöker klara så mycket som möjligt av skolan hemifrån. Igår var jag till barnmorska och det räckte med att hon skulle mäta magen för att jag skulle få sammandragningar. Så det blev ånyo order om att ta det lungt och ett inbokat läkarbesök. Men liten verkar i allafall må bra i magen. Ligger strax över kurvan i storlek (precis som sina syskon) och han sparkar som en tok, särskilt upp mot mina högra revben aj-aj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar