lördag 6 augusti 2011

ny matad. ny kräkt och nyskiten. en helt vanlig dag

photo


2 kommentarer:

  1. Lillplutten då:).
    Du får säga till när jag får komma över och krama lite på dig:). Det är inte av ointresse jag inte klampat in till er utan jag vill att du ska få landa i det hela och må bra innan pladdergrannen dyker upp;).
    Kram

    Ps. Det är klart jag orkade läsa din berättelse:).

    SvaraRadera
  2. Tack, det va nog klokt. Vi har ju försökt hålla igen på besöken då jag haft feber o frossa och liten är just så liten och även han hade feber en natt och är lite extra infektionskänslig.
    Man inseer när man är mitt uppe i det hela vad snabbt man glömmer. Inte mins jag att jag tyckte det var så här jobbigt med dom andra två. Men troligen så var det ju det :-) Eller så e det bara jag som blivit äldre.
    Kramar

    SvaraRadera