torsdag 1 september 2011

Morn morn

Dags o börja styra upp lite sovtider här i familjen nu.
Med Luna och Lion gjorde vi som så att dom fick kvällsmat kl 19. sen tog Matte och satte på dom pyjamas och höll vaken en liten stund med lite kvällsgos. Och sen blev det måltid nummer två någonstans mellan 19.30-20.00 för att sen sova för natten.
Sagt o gjort. Igår testade vi. det föll rätt väl ut.
Liten somnade som en stock efter måltid nr två och vaknade inte förens klockan hunnit bli 01.00.
Så några timmars sömn han jag få. Glad i hågen tänkte jag ge mig på en dubbel och matade. bytte. och försökte mata igen och hoppades på några timmars sömn till. den här gången blev det inte samma jackpot. Liten somnade om vid 02 och vaknade igen o krävde mat 04.45 och tänkte därefter INTE somna om. Så det blev en tidig morgon för mig. Men nu sitter jag ändå här och har på något sätt ändå ork över. Skulle till o med vilja komma hemifrån lite idag. Ett problem bara. Klockan e knappt ens 09 än, så man kan ju inte ringa någon än. Dom som är hemma sover väl än  :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar