torsdag 7 juni 2012

Luna 9 år

Vår lilla tjej växer så det knakar och är en tuff tjej som snart blir 9 år.
Hur gick tiden såhär fort? vart tog den vägen?
Om 23 dar blir hon 9 år och bara någon vecka därefter så åker hon på semester utan mig...
Hon lär ha det jättebra men oj vad jag kommer sakna henne, hur skall en mor klara sig en hel vecka utan sin dotter?

I vilket fall som helst, födelsedagen först, och på dotterns önskelista står:
Presentkort på HM, br leksaker, bio mm.
Pengar
Nintendo ds spel
Klädstorlek 146
Marionettdockor
Snygga solglasögon

I går diskuterade hon och jag kalasbiten. Och som alla barn i den åldern så vill hon ju ha födelsedagskalas och som alla mammor till barn i den åldern så undrade jag.... finns det något annat du hellre vill göra?
Dottern föreslog kolmården.... hmmm,,,, oki något närmre du vill göra?
Nehepp inte det... suckar lite lätt. Så antingen måste jag arrangera ett barnkalas med draktema eller så måste jag åka till Kolmården...
Funderar,,,, vad vill jag MINST inte göra?
Fortsätter diskussionen med dottern och ser om hon kan komma på något annat trevligt alternativ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar