måndag 13 augusti 2012

Royalist... nej tack!

Jag börjar ruttna på blaskornas rubriker. Löpsedlarna SKRIKER!!! ut chockartade rubriker  EXTRA EXTRA, Exlusivt ! SLAGSMÅL!!! som om världen minst har drabbats av 3e världskriget.  Prinsens hälsning till svenska folket- jag mår bra.
Kungafamiljens oro för Carl philp. Attackerad av främmade etc... nä jag orkar inte ens läsa och se om jag fick med det exakt och definitivt inte länka. Det är inte ens värt det.
det pågår krig runtom i världen, folk svälter, det har varit jordbävningar och katastrofer, OS är över, världen går sin gilla gång. Men tydligen så är det största jag menar det STÖÖÖÖRSTA!!! som hänt  att vår prins har festat och hamnat i slagsmål.
Spekulationerna går vilda på nätet och framför allt på FB och nu menar jag inte Facebook.
White angel = droger, Ex, slagsmål, tivster, fuffens, vem började, vem är gärningsmannen, är det ett återkommande beteende etc... Allt finns på nätet om ni vill läsa. Nä jag har inte gått in o snokat själv, men befinner man sig på nätet mer än 10 min så är det svårt att undvika vad som slängs framför ögonen på en. Är ni nyfikna så får ni därför snoka på FB själv där spekulationerna går på högvarv.
Själv känner jag bara ett enda stort långdraget SNAAAAAAAAAAAAAAAAARKKK!!!!  Vem orkar bry sig? Och är det ens värt en rubrik? Är det någon i svenska folket som på allvar sitter hemma och oroar sig för prinsens välbefinnande när han åker jorden runt och festar med överklassen? Är ni i så fall lugnade nu när han via media hälsar att han mår bra?
Som ni förstår, jag har inte mycket över till för kungafamiljen och vad dom pysslar med.
För min del kunde dom gärna avskaffa hela svenska kungahuset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar