torsdag 30 april 2015

Gott folk, räddningen har anlänt

Eller i allafall räddningen för er som har en partner som ställer väckarklockan snortidigt, lyckas väcka er på er sovmorgon och sedan har fräckheten att somna om medans ni själva ligger irriterat vakna och undrar om ni skall väcka h*n eller låta h*n försova sig som straff.
För 129kr fann jag idag räddningen för många äktenskap på Clas Olsson. 
En platt liten finurlig väckarklocka ( som även håller reda på datum och temperatur) och löser onödigt tidiga mornar. 
Man kan nämligen lägga den lilla finurliga tingesten under sin egna kudde och välja om den ska ringa eller bara vibrera eller både och. 
Sååå nöjd. 
Och man behöver inte ens köpa två. Man kan nämligen ställa två olika larm på den. Så den som går upp först kan lämna kvar väckarklockan att ringa till näste persons tur.
Och fär er som tänker... Det där har jag på min mobil...Jag har inte mobilen i sovrummet. Jag har valt bort det, tycker man sover bättre då. För det är så lätt att.... Jag ska baaara titta......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar